Pierdut Helenka

helenka

29 thoughts on “Pierdut Helenka

  1. kurcze
    mam taki problem ze niektore twoje przepisy sa takie fajne i w ogole. ze chetnie wyslalabym moim znajomym.
    ale nie moge
    bo trafia po nitce do klebka
    😦

  2. właśnie oglądałam film z Heleną, to było w ogrodzie, pili śliwowicę nie tequilę, ale za to były robaki: osy i mrówki

      • Roman, od dawna już nie chodzę do kina

        ale ta śliwowica to był rarytas, zrobiona kilkadziesiąt lat wcześniej i zakopana w ziemi, wypita po odkopaniu

    • Co się stało?
      Śliwowica – sorry, że ,usiała leżeć w ziemi i chłopy nie mogły wypić.
      Jeśli nie w kinie to gdzie te festivale ? W mieszkaniu z DVD?

      • przecież tu był czas amerykański, się ucieszyłam, że nie muszę przeliczać

        no ale ci, co ją zrobili, już nie żyli, wiesz, taki klimat zza grobu

        trochę właśnie tak, w związku z karierą

  3. kosztowałem
    za pierwszym podejściem za bardzo się zburzyło, pierdut i zostało pół na barze, reszta pociekła po brodzie
    za drugim podejściem, poszło lepiej; pierdut i wlew. niestety zburzyło się w buzi i wypłynęło nosem
    ponieważ nie potrafiłem z godnością poradzić sobie z helenką
    zamówiłem setę z lodem, limonką i kawałkiem mięty
    poszło gładko
    bez pierdut
    ale z kopyrt
    potem …

  4. Nie, jestem Zołzą (czyli Zuzą), ale jak ktos mnie wnerwi, to ja mu pierdut zrobię, takie jak u Ciebie i właściwe imię podstawię. ;-))

Skomentuj

